fredag 5 februari 2010

Uppskattning........

Kul när man får uppskattning för vad man gör. Har fått en award för kreativ blogg av en vän Lobben. Tack Annette <3
Meningen är man ska kopiera den och lägga upp den på sin blogg, skicka den vidare till sju vänner och berätta något om sej själv som ingen redan vet .... hi hi
Jag gör ett försök iallafall:

Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju intressanta saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Det är svårt att bara välja sju bloggar för det finns så många fina inspirations bloggar i alla möjliga olika ämnen som jag tycker om. Därför får vem som vill ta till sig denna awarden och skicka vidare!! :)


& nu till 7 saker du antagligen inte vet om mig:
1. Tycker bättre om att skriva än prata "inför" många.
2. Har bättre ordning i min dator och mappar än mina "viktiga pappershögar"
3. Tycker om djur men INTE SPINDLAR
4. Samlar på skokartonger!!
5. Gör saker hellre på en gång än skjuta upp dem!! Om jag hinner, förutom supertråkiga saker som tvätt och sånt......
6. Funderar på att tatuera mig :) , ja nu på äldre dar´
7. Drömde om att bli balettdansös när jag var liten *hi, hi*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja