lördag 17 september 2011

Dagens fynd





Ett par Muckboot, Nu kanske man kan utstå geggiga och blöta platser igen, gjorde världens fynd idag i Kalmar på Outdoor affären Mer än halva priset billigare!!!! Har länge tänkt att införskaffa mig ett par med kvalitet och komfort, har övervägt olika modeller och märken såsom Hunter och Le Chameau

Ellen och jag fick en friplats idag med brorsfrun Jeanette och brorsdottern Ida som skulle dit..... passade bra för jag hade en sak beställd som behövde hämtas där på Thriump affären......... (en bygellös svart Bh, lite kontraster till Muckbooten som jag råkade snubbla över.....)

Nu blir det filmtajm, med syskonbarnen och mannen, den norska rånarfilmen Nokas ska bara poppa lite popcorn först, eller först ska jag springa och låna hos grannen för det finns inga här, typiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja