torsdag 22 december 2011

Smällkarameller .......



..... på hög, klapparna till julklappspelet och nån till till djuren och Inez har ett Ängelpaket oxå
Målet var att svepa in utan tejp och göra de lite småfula fast snygga, ja jag tycker jag lyckades. Ingen tejp använd, Nöjd!!

..... medans Kalle sveper ihop årets julbröd; Surdegsbröd med fikon och valnötter i...... här jäser deg ett och innan läggdags ska den svepas ihop med fikonen och valnötterna och mer mjöl & vatten..... för jäsning över natten, halv sex galer tuppen här Jobbdax för mig medan K har degbestyr som ska formas till limpor denna gången...... lite nervös för jag lovat bort en lev till Jenny, hoppas det blir bra!!!



Imorgon är det dan´ för doppareda´n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja