tisdag 8 maj 2012

Blommig jordhög.....

Jordhögen som jag för några år sedan anlade...... "tanken var att det skulle bli ett dignande stenparti men en rätt stor sten välplacerad med massor av ljuva stenpartiväxter och kanske en klättrande klematis i lite hönsnät över stenen" Tanken kom inte längre än till just, tanke..... i höstas tröck jag ner en hög med lökväxter, tänkte det kan ju vara fint på våren iallafall....... nu tänker jag mig att jag kanske ska börja tänka i stenparti banorna igen Rädda lökarna och trycka ner dem bland de andra växterna......

Om ryggen vill bli bättre så finns iallafall viljan..... och vill man kan man alltid peka och säga hur man vill ha det, med hjälp av en stark man!!!

Linslusen är på väg in i bild i bakgrunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja