söndag 15 juli 2012

En Bengömmardag....

Stella gömmer ben å när hon blir påkommen så flyttar hon på dem, idag, tre gånger......



Här ser hon att jag såg var hon la det först, under de sista blommande Pionerna, mellan lavendlar........ så nu flyttas det till nästa ställe som var i andra änden av trädgården under stegen vid Tuja häcken, buffade ner den med nosen bland tujaklipp ( den klipptes igår.....) Sedan tar hon den och drar till närmsta rabatt....

Droppar den bland funkior & hallon...... lite diskret..... och plöjer vidare in i rabatten.....

Har jag sagt att jag har några nermejade rabatter???

I skrivande stund; Hussen sitter ute på Rävarna...... Clara ligger i hallbingen & Stellan ligger uppflugen brevid mig på ryggstödet av soffan och Sover.... för en stund sedan låg Sally brevid......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja