måndag 19 november 2012

Stellan bus

Stellan just nu lite suur.. Höll på att gömma ben i hall bingen när jag kom på henne..

Innan tuggade hon ben, nästan ett helt på väldigt kort tid.... Rena krossen, det bästa när matte håller benet oxå...

Innan det väldigt mattig, när jag kom in efter varit ute en liten stund... Tugg/pussar upp en nästan....samtidigt som hon hänger runt halsen m framtassarna 

Lite tidigare, precis innan jag skulle åka på jympa, så tittade jag till, då stod hon på köksbordet!!!!

Sen jagade hon katterna... Ståndskall på Sally, som satt på bordet..

Clara bara skakar på huvudet o undrar vad hon gjort för ont för att få en sån "skithund" på halsen...

Nu tuggar hon ben igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja