lördag 23 februari 2013

Vår inne.....

Snön ligger som ett vitt täcke ute...trotsar det lite och tog igår in några kvistar äpple,körsbär & syren....  Var ju tvungen att ha nåt att sätta de söta fåglarna i som fyndades hos Bygatan5....  Börjar bli stammis där....

Inne frodas även de nedklippta pelargonerna...
Nu lite ryktning, ryckning av en st Petit om hon är torr efter skogsvallen rundan, blev en snöboll som fick duschas av ...

Senare trotsar vi Mello å far på riktig Bio...  Hundra år sen sist

Tja!!

2 kommentarer:

  1. jag är så avis! Vill oxå på bio, men nejnej jag ser mello jag
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill med ha såna söta pippifåglar!! Millis, en runda dit snart?!! Härligt med lite vår. Kram Jenny

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja