fredag 8 mars 2013

Benskyddstjuv, ryktning å mästerkock å hovservitris...

En st jofa benskydd låg ute på baksidan idag.... Menas att det är färdigspelat här elr???

Ryktning av två st pälsbollar klart!! Uppfann idag världens bästa ryktverktygsbälte.... Kom på att jag hade ett i trädgårdsverktygslådan... Jättebra!!
Pelargonerna frodas å imorgon ska de få lite ny jord, då blir de nog glada.

Citerat 5 åriga Teodor på jobbet idag efter maten "-Camilla är en mästerkock, hon borde få ett pris"

I en annan matsal....  Oskar 6 år "- Camilla skulle kunna vara med i mästerkocken, för hennes lasagne slår allt"

Å då serverades det bara en enkel pastasås till den ekologiska pastan ( rökt skinka, bacon, purjo, vitlök, persilja, toppad m lite grädde)

Förresten fick erbjudande om att jobba på en hovlig lunch i april ....som servitris. JAA sa jag först sen insåg jag att jobbar luncher, kollade almanackan å det var en lördag. Lycka för en sann royalist som jag är, då kan jag ju... Var ju ett tag sen så får hoppas att man inte tappar nåt el spiller. :-)

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja