lördag 15 mars 2014

Tittut...

Här är jag... Vi...

Jodå vi har haft semester på spanska breddgrader, Teneriffa.... Väldigt avkopplande och svenskt sommarvarmt, väldigt god mat, mycket god cava, några sådär sangria, många cerveza, lite hårda sängar, Inga pudervita stränder, inget Sawadi Kaa som mötte mig på hotellet... Men mycket Hola... 

Spanska är ett fint språk, man skulle läst det när man gick i skolan.... Men då fanns ju bara tyska o franska att välja... Jag valde inget,.el nåt istället, typ händig hemma el klara dig själv....

Stella däremot har varit på världens bästa pensionat / träningsläger <3 <3

I onsdags när hon kom hem så jagade hon katterna igen, letade kattmat ( om hon gör sig lång når hon upp på kattmatsbordet) letade efter husse som var på jobb.... Jag fick en liten svansviftning o en puss i förbifarten.... När Ullsan skulle gå fick hon ett långt kel av Stellan som bara hon kan ge... Tassarna upp,  kramas, nosen in i U långa hår...länge, länge.
Hela familjen hade blivit bedårade över den xtra gästen, tror hon är välkommen tillbaka. <3

Nu längtar vi till deras nya familjemedlem, Sally kommer.

Vårfixat lite i em  till farstukvisten i snålblåsten o vårsolen... Ztellan & jag.....Nu provsmakas det en Cava...tillsammans med musiken från jills veranda.

Fortsatt trevlig helg

1 kommentar:

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja