fredag 25 april 2014

Spontan nattgäst & kvällslektyr....

Jodå Inez ska sova över ikväll... & hon kommer inte ångra sig... Säger hon!!

Som ni ser vill vi ha disco, Vi ska iallafall läsa denna ikväll, lånad på Bibblan.

Fishy Friday avklarad både på jobb o hemma... Citroncornflakes bakad torsk m solgult potatismos fick fem glada gubbar av fem..  Hemma kockade K som vanligt.. Grillad tonfisk, Fairtrade fångad såklart, m hemgjord Bea o klyftpotatis samt K favorit tillbehör grillade tomater... Om du frågar mig om jag oxå tycker om dem, så ja, jag har lärt mig...  Ätit dem så många gånger att jag utvecklat ett vill ha begär :-) denna rätt fick fem glada gummor av fem.

Nähä lite disco nu då..

Fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja