söndag 12 oktober 2014

Hundrunda & husliga....

Stella & jag hade gott sällskap på vår runda idag av Inez..   När vi kom hem ville hon va hos oss, jag sa jag skulle städa, det ville hon gärna hjälpa till med.
Men först skulle vi baka en äppelsmulpaj...
Medans den puttrade i ugnen tog Inez dammtrasan och jag dammsugaren.
Det gick som en dans, fint o rent blev det

Lagom när pajen pep att den var klar ringde Jenny & co o frågade om vi hade lite kaffe, de var i krokarna. OK vilken tur ni har, här finns nybakad äppelpaj!!

Inez undrade när dom kom, om 5 minuter sa jag. Men Herregud det är ju snart, nu måste vi skynda oss, utropar Inez ...

När de kom med Inez kompisar Mira & Jack byttes den husliga Inez ut till bus & lekInez :-)

(Blev ingen skog i helgen, skogen fick inte bli störd, Älgjakten börjar ju imorgon!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja