söndag 28 juni 2015

Rosor....

I blom....
Tror det är Madame Hardy

Som planterades för många år sen.
Hade min största rosplantera era tror runt 2009....
Då hade vi även en busig springer spaniel Clara.
Vill minnas att hon snodde den framför ögonen på mig, när jag höll på och förberedde gropen... Tuggade lite på roten, när jag skrek o sen sansade mig o bad henne apportera tillbaka den, så gjorde hon det.!!

Bakom blommar snart mamma & Harrys gammel dags rosa från Gretas trädgård.
Fick några sticklingar av Harry förr förra året.

Senaste nytt!!!

Djupdyknings husse är nu hemma och efter en utflykt med jobbet till landsortsdjupet på 444 meter med ubåtsräddningsfarkosten Urfen.
Nu vankas webergrillade kycklinglår m lite grönsaker till, å vin dock ej grillad.

Nedräkning till långsemestern nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja