lördag 28 februari 2009

På tur i skogen

Idag sken solen, kanon fint väder med vår i luften så vi tog en utflykt till skogarna norr om Tving. Vi gick den gamla krösna banan vägen upp för "lingonbacken" där det sägs att när tåget gick där för länge sedan gick tåget så sakta att man kunde gå ur tåget och plocka lingon och ändå hinna med tåget, ja ja det måste ha gått i snigel fart.... ( det blev mycke tåg...)

Clara poserar på Solstenen.......


Lite action bilder från apport övningarna idag i skogen... här är Clara på väg in till mig för avlämning¨....fotograf; Kalle
I skrivande stund har Clara & jag en lugn hemma kväll, körde Kalle och några kompisar till Arena Rosenholm för att gå på Ulf Lundell ( efter förfest här, ganska lugnt)..... är säkert jätte bra men kände inte för att följa med...ska hämta sedan......... Det lovades en del som jag tänkte jag skulle sätta på pränt så dom inte kan komma undan: Kalle lovade att vi ska ha inflyttníngsfest i sommar, 8 år senare! Sune lovade och hälsa på oftare samt en försenad 40 års fest, Bers lovade ha fest till sommaren i samband med Hasslö MusikFestival, Nippe inflyttnings kalas och kräftfiske SM........... vi får väl se vem som håller vad dom lovat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja