söndag 6 juni 2010

Clara idag!!

Lupinerna blommar som bäst nu, såå vackra var bara tvungen att posa på vår runda idag!!


Fotat med HTC Desire

Här har kvällsdoppet i Skärsjön precis klarats av med en dummie in!!!
Dagen har annars gått i grävandets tecken, för matte och husse förbereder för läggande av marksten.......... suck...........Tog en paus på em och övade lite hemma på tomten med att hämta en dummie i taget, låg tio i hög, klarade det galant två gånger om, tricket var att "jag" inte fick byta när jag väl bestämt mig för en, bytte nästan en men blev hejdad av Husse, Bra!!

Inez var här och störsände några gånger utan kläder och skor, tjugo frågor som vanligt........ när hon skulle gå hem sista gången tjyvhöll matte henne för att få en godnatt puss, då bröt hon ihop ( brukar göra det) bara hon får erbjudande om att ge mig en levergodis ur handen så går brytet över och hon blir glad igen, rolig unge den där Inez


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja