onsdag 2 juni 2010

Gosh !!!

Nu är det dax att ta av understället på fotbollsträningen, phu va varmt de var idag för idag kom värmen, Whiiiiee
Kalle å Clara nöjde sig med lite lugnare träning med andra hundar å Dummiesar, gick bra idag med!!

Imorgon är det torsdag, Jippie, för dagen efter är det fredag, (tycker ni det låter som jag behöver semester eller....).... ska ut på shoppingrunda å äntligen köpa en ny köksfläkt så här kan stekas Raggmunkar med fläsk, guuud  vad jag har längtat efter den rätten..... blivit mycket kokmat/ugnsmat och grillat......

Lite trädgårdsbestyr hanns det med oxå, Rosorna på framsidan har angripits av någon elak bladvecklare så idag har det rykt en hink blad och knoppar, gråter lite :( ............. Imorgon ska jag duscha några andra rosor med såpavatten som fått bladlöss...........Grrrrr

Inez var här innan en stund innan idag när jag plockade lite i trädgården, tog ogräs runt persiljan mm oj oj tjugo frågor..... hon passade minsann ogräshögen sa hon, den ungen med smör på!!
Markstenen å sättsanden är beställd till köksterassen, Yes det får bli minnet av båten som såldes samt Fläkten ........... Bärlaget hade vi lite tur att få av grannen som grävde bort sin garagesuppfart för att få asfalt istället, när nu asfaltsläggaren kommer..........Ja tack tre skopor med grävmaskinen det tackar vi inte nej till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja