torsdag 19 augusti 2010

SnyggInez!!!

Med sina nya snygga hello kitty converse och nya prickiga strumpor till, hade inte tid och stanna och posa så det fick bli ett på vägen........ häromdagen när hon var på besök......

"-Hej då jag har inte tid längre nu, ska gå hem!!!"

redigerad i PSE
Hon var här innan en stund den lilla räkan  med sin nya regnkappa, stilade och störsände hade med en present till mig TVÅ kronor .... sen försvann hon till nästa granne.......

Nu blir det snart fika med Paranteserna....hos systern. Packning och stuvning står oxå på schemat...... och lite annat fix och don :)

Tjiing Tjiing


2 kommentarer:

  1. Dags för äventyr....Hoppas ni får det "great"!! Jag vet att jag tjatar Millis men du är ju en så duktig fotograf, kan inte nog understryka det. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Ullsan, asch ja e ju bara en glad amatör :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja