onsdag 29 december 2010

Inez med ring.....

...... & myran........


Photo by Milla. Redigerad i http://www.photoshop.com/
 Några dagar innan jul då hon våldgästade oss!!! Här posar hon med sin fina ring hon fick hos tandläkaren.... tänk om jag hade fått en så´n häromdagen istället för allt tjat om använder du tandtråd?, hur ofta?, varje dag? Använder du fluorskölj? mm Världens tjatigaste tandis men världens bästa & eftersom jag haft han sedan jag var 12 år...... å det bästa med allt är att jag får ha han i minst 10 år till då jag frågade sköterskan i receptionen om han hade långt kvar till pensionen...... "- Nää sa hon och skrattade han är bara 55, jag gick elev hos han när han var nyeximinerad tandläkare, då var han 26!!!"
Med min huvudräkning borde jag varit en av hans första patienter. Jo jag har ett svagt minne att man tyckte att han var både snygg och ung!!

Ingen tandläkarskräck här inte, bara lite skräckblandad förtjusning varje gång man ska dit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja