onsdag 16 februari 2011

gamla tulipaner.....


När dom är som bäst...... dom slänger man inte bort..... gamla vänner slänger man inte heller bort fast ibland har man lust att trycka på Delete..... nu kan jag inte förklara ordagrant vad jag menar, men ibland blir man såååå trött!!! Huvudet högt och rakryggad med näsan i luften, går jag lite kaxigt vidare, mister du en så står det tusen åter eller vad säger ordspråket.

Nähä nu skulle jag ju egentligen fundera på ett bra namn till den ekologiska/miljögruppen jag är med i min kostenhet..... som ska inspirera hela kommunens matlagare att köpa, laga och servera på bästa ur alla aspekter både köksekonomiskt, gott och miljömedvetet.

Tjiing

2 kommentarer:

  1. Jag har inte kommit på nåt förslag än tänker fortfarande....svårt... vi ska komma fram till nåt på nästa möte :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja