söndag 9 december 2012

Liten Tvingutflykt...

.... O en stunds drev för Stella!!
Tog med mannen till  Bygatan5.... Vidare till skogen för att leta lite tallris... Stella fick nos på nåt o började först gny, sedan skälla... Skallet lät längre o längre bort, 25 minuter senare stod hon på vägen inte långt ifrån bilen... "- här är jag, väntar ni på mig?"
Vi var glada,  mörkret närmade sig ju i form av snömörka moln plus sen eftermiddag... Inte lös i skogen utan pejl fler gånger!!!
Full med snökockor runt benen som hemma snabbt togs bort m en ljummen dusch...nu lite trött.
Här puttrar lutfisk i ugnen o fläsktärningar ska brynas, god vit sås till det, några potatisar o smörfrästa brysselkål, mums.

2 kommentarer:

  1. jag vet inte hur jag gjorde sa det kanske bara blir denna kommentar... funkar inte skriva med de tre sista bokstaverna i alfabetet
    kram fran din otekniske van Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vännen det gick ju braaa!!! skit i åäö
      Kram Millis

      Radera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja