fredag 26 april 2013

Back on Track ....

I nya utstyrseln dagen till ära, ett hundbenskydd helt enkelt...  Ska vara effektivt, som uppvärmningssyfte, efter hårt jobb el som rehabilitering....
Först var Clara trebent, sen blev hon plötsligt fyrbent.

Haltningen är nästan borta, glucosamin dosen i frukosten tror vi hjälpt till, plus att vila o lite motion, inte mer än nödvändiga behovs promenader.

Stellan posar på beställning bredvid, som en hang around, som hon är.....

I bakgrunden frodas scillorna, å grillen är uppvärmd till dagens tonfisk.

De senaste dagarna har varit turbulenta med olika besked, varför lär man sig aldrig att ta vara på tiden vi lever här & nu... Det ska jag göra från och med nu!!!

Imorgon har jag dock tackat ja till nån älgskits inventering på fm....  Hur gick det till????

Ok gratis motion i skogen, tack, fast slipper jag föra protokoll???
Får man nån belöning? Är det fika pauser???

Ska försöka "Keep up"
( som min yoga lärare säger......)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja