lördag 6 april 2013

Snabblunch....

Pressbild: Kungahuset.se

Med H.M. Konung Carl XVI Gustaf, H.M. Drottning Silvia på Residenset i Karlskrona, på deras väg genom Blekinge.

Hoppas Mormor från Himlen ser detta idag..... hoppas jag inte tappar något eller snubblar.....
Wish me Luck


Mission completed....
Allt gick bra, inget kras inget spill..... Trots att det var ett tag sedan jag frilansade med mitt  förra jobb Servitris!! Kändes som det var igår jag servitruskade och Jättekul att komma ut och träffa lite folk och prata .... trots att det inte blev någon pratstund med Deras Majestäter Konungen och Drottningen.... "Mina" två runda bord var de borden mittemot K & D , Vid desserten som serverades i typ likörglas hjälptes vi åt två och två, så då satte jag ner desserten hos H M Drottningen.

Vid påtår skulle jag segla omkring som husfrun Karin sa, då till talade H M Drottningen mig med ett vänligt, Nej tack. :)  

Maten var lätt, fräsch. Provsmakades efter av personalen Gott!
se nedan menyn....
Se mer bilder från Kungaparets Blekingebesök

Over and out....





1 kommentar:

  1. Millis <3 du är bäst! Hoppas det gick bra idag. Kram Jenny

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja