tisdag 5 november 2013

Punktinsats...

Badrumskronan fick sig en uppfräschning idag... Ett dopp i diskmedel o citronsyrsvatten idag.... Nu ska den få torka till sig lite innan den ska upp i taket (mannen hänger upp den)  o glimra igen

Fick en känga av min man innan att jag inte gör nåt....??  Är iväg på nåt för det mesta, är det inte yoga så är det shopping o nöje eller så är ideellt arbete... Råkade bli lite mycket denna veckan.... När jag kom hem idag så fixades avloppet m högtryckstvätt (av mannen o grannkillen)  då förra veckans kur med propp rengöring x 2 inte verkade....
Mannen propprengjorde så det inte gick att andas inne... Jag undrade varför det blev så hostigt inne vid Tv:n...
Sedan var allt vitt i hela köket... Rengjorde kaffekokaren idag, det var en vit dimma över den rostfria delen...  Är inte säker på om den kommer bli lika snygg igen.

Imorgon agerar jag chaufför till whiskyprovar mannen, pay back time.

Livet är inte alltid en dans på rosor, det gäller att ta till vara på stunderna.

På torsdag å på lördag är det min tur igen.... På torsdag el fredag ska jag oxå försöka hinna med att städa o vattna blommorna....På fredag å söndag är det familje kvalitetstid m God mat lite jakt o hemma mys.....
På fredag dimper det dessutom ned ett lamm leverans till frysen.

Keep up!!

Namaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja