måndag 1 september 2014

Kilo om dagen...

Med kantareller är lagom mängd att rensa o frysa in, massor med frisk luft o träning för kropp o själ.

Efter jobbet fick musklerna lite grund styrketräning innan rundan med Stella, som idag blev en tur till skogen. ( en träningsform som jag börjat med för några veckor sedan, tre dagar i veckan tänker jag. Mannen cyklar till jobbet lika många dar)

Tillbaka till kantarell skogen...  Lite som ett gift, vi måste bara ut, mycket vill ha mer... Imorgon får Kalle o Stella leta själva jag har min yogakväll...

Idag var hon i långlina då vi var på okänd mark, i lördags var det pejl på då det letades efter räv oxå.
1-0 till räven dock
Stella njöt av skogdoften på en sten en stund, det gäller att ta till vara på de där stunderna..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja