lördag 31 januari 2009

Kalsong marodörerna



Bov nr 1: Sally, hon öppnade lådan och låg där en hel kväll
Bov nr 2: Clara passade på att ta ut ett item ur lådan perfekt att bära om kring på....
Dessa bilderna tog jag en kväll denna veckan...
Ikväll hade jag lite tid att fixa lite med bloggen... som jag skrev i förra inlägget så fattar jag inte var tiden tar vägen... man måååste ju hinna jobba oxå plus allt annat som måste göras för att livet ska underlättas att leva och må bra....handla mat, laga mat, tvätta, städa, motionera och träna Clara/mig själv, betala räkningar, umgås, jobba ideellt i goifet mm mm
Idag har jag och Clara varit och hjälpt Åse & Staffan att flytta (Clara fick ut och gå en runda på Saltö med Siv och Gert, medans vi fyllde lastbilen) 3 timmar tog det bara att få in allt i "lilla" huset på Knösö, bra organiserat Åse. Tur att du packat bättre än när vi hjälpte Jenny att flytta hi hi å tur att jackan med nyckeln till huset inte låg längre in i lastbilen, det hade varit snyggt, då hade vi kanske inte varit klara än....
Kalle har varit på klappjakt i Kurramåla (en hare och en rådjur). Det var väl sista jakten för denna säsongen; säger som Jenny sa "Va´skönt då får djuren vila till nästa säsong"

2 kommentarer:

  1. Hej Millis, haha tack för den passningen, men får väl vackert hålla med att det gick väldans smidigt idag att flytta, enorm skillnad när allt är packat, det ska jag också prova nästa gång...

    SvaraRadera
  2. Svinen får aldrig vila, mohahahaha!

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja