torsdag 16 april 2009

Grillad tonfisk mmmmums



Ikväll blev det grillad färsk Tonfisk, med potatis i folieknyte kryddad med citron, rosmarinsalt, rapsolja och parmesanost. Till det broccoli och majonnäs .....det var en smakupplevelse.... pröva om ni inte ätit det innan Godare än den möraste köttabiten. Kalle var som vanligt grillkock.... jag har det rätt bra som kan glida in efter en dag på jobb, ansiktsbehandling och lite fotboll.......
på fotbollen spatserade det in fågel på planen helt orädd, jag skickade en av tjejerna att ta kort med min mobil, men den ville inte vara med på kort så den ökade takten och lyfte och satte sig i tallen brevid sittplatsläktaren, men Eve ändrade till zoom på mobilen (som jag inte visste att det fanns) och fick en bild iallafall........ jag trodde det var en fasan men när jag visade Kalle kortet så han att det var en Tjäder hona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja