tisdag 28 april 2009

Kvällspromenad med Clara & Inez.....

Ingen i grannhuset ville följa med och gå ikväll, men Inez 2 år ville!!( Kalle åkte och handla mat)
På med "jympadopplerna" mössa och jacka, vi gick hela kyrkrundan... men det gick inte fort ca 1 timme en runda som kanske tar ca 20, men vi träffade ju lite folk som vi pratade med och ibland hittade Inez en och annan sten som såg intressant ut.
Clara tyckte det var perfekt hon fick tid att snöka och lukta Eller läsa en bok som man kan kalla det.
Nästan hemma fick hon mamma tjyng och kanin och nappe tjyng på en gång, och så var hon törstig.... somnar nog gott det lilla pyret.
På tal om det så ska jag lägga mig tidigt har lagt mig till med alldeles för sena natt vanor på det senaste.....tidigt är väl inte riktigt 22.45, vilken nattuggla men jag är faktiskt morgon pigg oxå!!!
Denna årstiden....... Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja