fredag 5 november 2010

Sombreros monstret

Dagen gourmet Snobben.....strip


Hemma igen efter budgetberedning, styrelsemöte & samkväm.... hos monstret, Sombrero monstret Clara och hennes husse, tänkte ta lite fredag med mina goda Sombreros och en god cider, vips har man en kärvänlig hund i knät i soffan som abonnerar på varannan...... om inte så snor nosen den..... ah sådan matte sådan hund
Mötet slutade iallafall i en  xbox 360 premiär för mig, jag är fast! Brukar aldrig säga måste HA .......genomsvettig efter en hinderbana!!! Tack Anna för att du tog med det <3

Förresten...... Min nya devis lyder enligt följer " Nästa vecka börjar på Fredagen" ......... tänker man så så vinner man både tid och energi på måndagen, Bra va??
Var på en intressant föreläsning häromdagen, en skolrestaurang köks chef som föreläste..... kommer kanske mer en annan dag om det om jag känner för det.

Trevlig Helg, by the way....

Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja