fredag 22 april 2011

Ficktjyven....

Haffade en ficktjyv på tomten idag..... började med att hon åt mat och vägrade komma och lämna skålen..... jag satte efterrättsbenet i bakfickan på jeans shortsen.... fortsatte klippa rosor..... då hörde jag ett klonk av den rostfria skålen och kände en nos ...... nosade minsann efter benet....
Då gick jag in i huset,i  köket till K.... där fick hon lämna skålen som hon brukar........ sen när jag skulle gå ut till MINA ROSOR igen hade jag en roshandske på ena handen den andra hade jag haft i fickan......... gick ut på baksidan, där låg hon "Ficktjyven" och såg så där retfull ut!!!!
J...ä### hund
"- Är du nöjd nu, matte? Ska jag hämta alla skorna som ligger utspridda på baksidan oxå???

Rosor blev klippta fast inte alla, fortsätter imorgon eller i övermorgon..... Imorgon står lite annat på schemat i första hand.... lååångväga gäster, Göteborgare och lite släkt!!! Fixa och dona, stödshoppa och en runda i skogen med Clara, Traket skogen tror jag minsann drar, borde vara blått där nu, måste bara dit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja