torsdag 4 augusti 2011

Håkan i mitt .......

..... Hjärta <3 
Foto: Ellen Sandh

Foto: Ellen Sandh
 Lyckorus efter gårdagskvällens konsert på Stumholmen med Håkan Hellström.........en favvo artist som jag länge velat gå på
En försenad julklapp till systerdotter och brorsson som oxå diggar honom, å Kalle fick följa me.


Ellen o Robin ställde sig givetvis längre fram (trots att vi inte köat hela dagen, kom in 1 1/2 halv timme innan start) å Ellen hade kameran med, hon fick några bra kort som jag fick <3 mer kort hos henne här

Bra recensioner i BLT som man tyvärr inte kan se om man inte loggar in!!!
Svårt att säga vilken låt som är bäst, alla är bra men "Nu kan du få mig så lätt" "Jag vet vilken dy hon varit i"   " Vid protesfabrikens stängsel" "Shelley" "En vän med en bil"
"Här kommer lyckan för hundar som oss" & Saxofon och trumpet solona, glädjen, mellansnacket, göteborskan,  energin, tempoväxlingarna från lugna till ösiga låtar, gitarrsolona mm Jaa allt!!!

En ny väska inköpt, en Håkan väska såklart!!! Måste man ju ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja