måndag 15 augusti 2011

Just idag!!

 Min sensommar skildring "Så här ser det ut där jag är"
Igårkväll typ vid 21.30 när vi kom hem från kvällskantarellplockningen började veteåkern skördas ett stenkast ifrån oss, typiskt när man skulle upp och jobba första dagen efter semestern ........ gick en sväng med kameran och Clara innan kvällningen............ regnet gjorde nog att tröskningen avbröts ! !
Typiskt tänkte nog Tröskföraren! !

Fler bidrag till veckans Fototriss del 144, med temat "Så här ser det ut där jag är "






5 kommentarer:

  1. Gillar!!! Hoppas bonden får en bra skörd

    SvaraRadera
  2. En blev nöjd med regnet, och en blev missnöjd. :-)
    Fina trissbilder. Vackert landskap.

    SvaraRadera
  3. Semsommar och skördetid... Jag tycker du fock bra bilder!

    SvaraRadera
  4. Fin triss, behagliga toner. Min favorit blir den första bilden. :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja