lördag 3 januari 2015

No filter....

Nytt år nya tag...

Dag tre på detta året visade sig solen... trots all blåst åkte vi norrut mot skogarna i början på Småland.

Jakt stod på schemat och Stella och Pella,  radarparet satt i varsin bur där bak.







Trots krossad mobil och genomblåsta kinder sammanfattar jag dagen som en av de bästa detta året!!!
Hoppas det blir fler....


(mobilproblemet hoppas jag kommer lösa sig i morgon... av någon anledning råkade jag ha tecknat en extra försäkring vid införskaffandet av denna nya Sony i somras, ett abonnemang som de tre första månaderna var gratis, för att avsäga sig det så skulle man när man fick ett sms avtacka sig vidare extra försäkring.... nu råkade det vara så att jag råkade glömma det!!!! Jag... glömma???
Jorå o det tackar jag min lyckliga stjärna för idag.... tänker mig ett besök på Telenor butiken imorgon för lite hjälp!!! )

(hur krossningen gick till?? .... råkade snubbla på väg till rådjur nr 3 med Canon i högsta hugg.... räddade Canon och tog emot med kroppen och på kroppen hängde en jacka... och i jackfickan låg mobilen.... så nu vet ni det....)

Pella från Grevskapet i Tving

Hon stod för rutinen i dag & drev ett rådjur rätt i famnen på markägaren.
Tyckte det lät som på skallen att vi stod rätt idag, hörde skallen komma närmre o närmre... men det är som med vindarna, plötsligt vänder det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja