lördag 6 juni 2009

Efter regn kommer sol......




Så kom då solen igen med något ljummare vindar än förra helgen.
Dagen har gått i ett lugnt tempo städat lite, påtat lite och fotat lite, Gräslöksblommorna är numera avklippta och hänger på tork.....Clara posar i bakgrunden
Sen spontantränade vi lite med utlagda dummiesar bakom tuija häcken mellan nedtagning av tvätten, gick kanon.... å sen blev man trött...... å då ligger man som en kringla

Vi välkomnade även de solbrända grannarna hem från Cypern, dom var trötta och sov halva dagen......ringde och frågade mig om massa grejor som fattades överallt, inte vet jag sa jag.
Nån har väl kommit över ett par nycklar hem till er, jag vet inte. Det var nåt med batterier som fattades i olika fjärrkontroller mm
Idag är det Sveriges Nationaldag förresten och VM-kval match sverige vs danmark det lutar åt att vi kollar fotbollen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja