torsdag 11 juni 2009

Rapport från Kalle......

Nu har han angjort bryggan och ligger förtöjda brevid ett visst operahus, gissa var??
Lägg en kommentar med en gissning eller jag vet.......

Ikväll har vi varit på personalsamkväm hemma hos en jobbar kompis, Clara och jag, Jättetrevligt men klockan var mycket när vi körde hem..... tack för lånet av filten Svinto den var skön att ligga på och bädda runt - Clara å tack Lisbeth & Jessika för god fika och mysig altan med trevliga jobbar kompisar och en "galen" :) rektor som lockar till många skratt...å grattis i förskott på 60 årsdagen som jag inte hade koll på att vi skulle uppmärksamma idag, vi slog två flugor i en smäll, som Maggan sa.......

3 kommentarer:

  1. Misstänker det, bilden heter ju Oslo...

    SvaraRadera
  2. Annelie; Japp det stämmer, snabbast och därmed vinnare!!!
    Ja anonym du uppmärksammade det jag kom på det efteråt att det inte var så smart fråga om man öppnar upp bilden å är lite uppmärksam som du var..... misstänker vem du är!!! Camilla

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja