fredag 26 juni 2009

Första cykelturen...

Jaha nu har vi lärt oss cykla oxå.... Idag skulle jag och Clara ta en promenad till matchen på vallen vi valde den och K stannade hemma vid TV för att följa U21 matchen.... Nåväl när vi kom ut kom jag på att vi tar cykeln, har länge tänkt att börja cykla med Clara bra träning och man kommer en bit på kortare tid. Gick jättebra, både dit och hem förutom en liten fadäs när jag skulle ta en liten genväg över en liten stig mellan två vägar och i slutet på stigen var det stora makadam.... där klantade jag till det, vurpade och skar upp ena knät lite med lite skrubbsår runt.... aj aj Tips cykla inte med kjol.... Det blir definitivt fler cykelturer... vi har faktiskt planerat en utflykt i 2 dagar i sommar med cykel en sträcka sedan kanot och dag två är det bryggbåt, givetvis ska Clara mé.
Norra Skåne är platsen och Äventyret Annorlunda arrangerar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja