tisdag 7 juli 2009

Filmtips & boktips...

Flyga drake såg vi häromdagen en jättebra Film, boken är säkert ännu bättre men den hade jag inte hunnit läsa men däremot K. Av författaren Khaled Hosseini , som även skrivit
Tusen strålande solar som ligger i min bokhög "att läsaböcker". Jag sparar gärna på bra böcker så jag alltid har en bok tillhands om det skulle vara så att jag läst ut en och snabbt beöver en ny. Den högen får ingen röra utan att fråga först kan jag säga.
Det regnade ju en del här i helgen ypperligt tillfälle för film tajm, brukar ha svårt för att stänga in mig och kolla en film när det är för fint väder.
På tal om regn så regnade det visst bortåt 70 mm häromdagen jag svamlade om 40.......
I min bokhög ligger numera Jo Nesbo första bok Fladdermusen inlånad av syster Nicka, hon har de resterande sex oxå..... Jättebra när man inte sj hinner köpa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja