onsdag 22 juli 2009

Röda rosor....

Röda rosor på min framsida när dom är som finast med lavendlar i blom ..... Blir jätteglad när man kommer hem och parkerar bilen och ser allt som blommar...... var hos tandläkarn idag 7.40, Anders världens bästa tandläkare jag lovar!!! Har gått hos honom sen jag var typ 12 år måste vara i ca 28 år då...... fasar när han går i pension som jag räknat ut att det borde snart bli men inte nästa år för då blir jag kallad igen. Trots att han är "gör" tjatig om flurskölj och tandtråd (idag kom han på sig sj att han tjatat ca 20 gg om tandtråd för jag råkade säga att jag kanske inte flossar varje dag och fluor skölj tar jag när jag kommer ihåg det el när jag kollar på flaskan....) Men idag har jag bestämt mig för att överraska honom om ett år med att han ska slippa tjata, det är ju för mitt eget bästa som han sa! Det är en sådan människa som man skulle vilja ge ett fång
Röda rosor
på tal om rosor.............. Nu måste jag hjälpa K och fylla släpet, vi ska till soptippen å slänga lite gamalt bröte, köksaltanen bland annat.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja