fredag 9 april 2010

Farstukvistvyn....

Ja så här kan det se ut när man blickar ut över fjällen till morgon kaffet eller sundownern......
Nu har vi flängt upp och ner i backarna och kört igenom de flesta musklerna, dé börjar kännas kan jag säga.... en del har lite skavanker lite både här och där en del bara där........
Jag känner av en gammal skada i vänster ländrygg.... lite i höger knä.... lite i vänster tumme...... ja jag har vurpat nån gång därav dessa åkommer.... jag blev lite morsk och gav mig ut lite offpist....... Kul var det iallafall. Nu laddar vi för sista dagen i backen.......solen skiner å det ser ut att bli en fin dag till :)
 längtar dock lite hem till Claramaja och trädgården, men vi kommer snart :)

Tjiiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja