fredag 16 april 2010

Kvällsvickning....

Med skymningsolen som värmer....









Photo by : Milla

å lite efterrätt på det as usual...........
Fredag äntligen å husse å matte firar oxå med god mat och dryck samt firar matte lite i efterskott på den stora dagen ...... ett tag var dom på väg ut och in till stan och lämna mig hos en granne( Pilla, Chosan och Linus) , + att en annan god granne ( Putte)  skulle skjutsa in dom,  sedan kom dom på bättre tankar att det kanske skulle var lite bättre planerat.... spontan, varför vara spontan....... vad är väl en hemma kväll med mig mot en kväll på Harrys med ex Anna och Jocke..... nåväl det går väl fler tåg..... hörde matte säga något om att hon var tvungen att duscha å Vad ska jag ha på mig............. lite självironiskt kanske ( matte vid pennan) ...... dé bjuder jag  på.......... dessutom måste vi upp tidigt imorgon och sopa av framför vår tomt gräns, de kommer och sopar gatan imorgon, dé är ju Vår

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja