söndag 11 april 2010

Hjärtehunden.......

 Photo by Camilla och redigerad i PSE
Detta hjärtat kan man få se ibland om man sitter rätt och Clara sitter rätt!!!! Strax ovanför svansen är den bruna fläcken formad som ett hjärta <3.........

Var på hundträning idag i solen och blåsten, en härlig genomkörare för både hund och människa. Gick bra, C var jätteduktig, nyttigt med lite social träning i grupp för omväxlings skull.
Resten av dagen ägnades åt uppfräschning av bilar och sommardäck till min lilla fara :) (K) Jag Började vårstäda lite i trädgården bland gamla perenner, medans tvätten blåstes torr med Clara därunder i skuggan....... det tar på krafterna efter ett hundpass...... förutom när jag förflyttade mig då var hon som ett snöre efter mig...... inte hittat på så många hyss idag förutom att sno mina skor när jag precis är på väg att gå ut, snott klädnypor och tvättmedelsbollar...... gör man sig riktigt rolig lämnar hon tillbaka dom..... inte alls lika lydig som när man tränar med dummiesar. Aja lite skoj måste man väl få ha speciellt som dom räkorna till hundägare drog iväg till fjällen utan sitt Hjärta

<3 <3 <3 See Ya <3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja