lördag 24 juli 2010

Jippie....

Idag började vi dagen med att dra till skogs!! Husse å jag
Målet var att tömma minneskorten vid saltstenen plus springa av sig lite i skogen för oss båda.

Sedan åkte vi hem med frallor till matte som var i kryzzar tagen........ Melodikryzzet!!!!


Nu lyssnar vi på lite goa låtar av Lars Winnerbäck , pular, fixar och donar lite. REGNET öser ner.........kvällens planer å åka till Ronneby å kolla WINNERBÄCKS konsert lägger vi på hyllan, synd men vi har ju inte köpt biljetter än heller...... är jättesugen egentligen ja ja vad är väl en bal på slottet.......



Ett sällsynt exemplar från albummet Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.......

2 kommentarer:

  1. regnkläder o gummistövlar på men vi åker dit!

    SvaraRadera
  2. ahh typiskt jag såg det försent annars hade jag kunnat lifta med er ju! ;)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja