söndag 25 juli 2010

Stockrosor.........

Redigerad i PSE...... test att göra ett collage.... svårt :)

.... á la Jullan. Oj vad dom växer dom är höööga och fulla med knopp.
I like!!! Har nämligen aldrig lyckats med Stockrosor innan jag fick dessa "små plantorna" av Jullan i höstas när vi hade lite växtbytardag.
Här är dom i två olika färger en tredje planta är full med knopp och ej slagit ut ännu, en fjärde planta likaså.... spännande

Var precis ute och band upp dom mot gärdsgården för skyfallen här gick hårt åt växterna. Några riddarsporrar gick av i ovädret, står fint nu i en vas inne på hallgolvet. Sommar!!!
För övrigt har jag en man på taket som kryper omkring och drar kablar, data kablar så vi ska ha fast lina vid tv:n. ( Ett projekt som länge tänkt genoföras, kabel fanns hemma) Antenn uslingen la av igår det var då vi kom på att vi kunde kolla via svt play, dock något hackigt pga av det trådlösa inte räckte till den belastningen, tror jag :)
Världsliga problem jag var mer orolig för mina växter som blev dränkta och sönderslagna


oj det råkade bli rosa ram runt, testar lite i PSE





1 kommentar:

  1. Kul att du lyckades med dem!! Jättefina! Mina är inte riktigt så stora. Jag glömde visst gödsla där de står, men de är fina ändå. Fina riddarsporrar har du också:)!
    Satte en temynta i våras, den var så fin. Tyvärr knäcktes den också av regnet.
    Kram

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja