fredag 30 juli 2010

Statytjej i min....

........ trädgård!!!


här i lite svartvit....

Nej jag har inte köpt den.... jag snodde ( eller lånade kanske låter bättre) den i grannens källare dom var trötta på marknadskrafset som stod där och samlade damm, tror inte de saknar den.
( Inköptes på en marknad för säkert tjugo år sedan för att symbolisera kärleken mellan dem.....syster och Putte..... )
Nu står den i min trädgård framför en av rosorna jag köpte förra året  Madame Hardy, passar riktigt bra faktiskt.....
 

3 kommentarer:

  1. Så romantiskt! Jättefint! Viken tur du har som hittar fina saker hos grannen! Min madam Hardy har blommat över för länge sen, men fin var den!
    Ha en bra dag!
    Juliane

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättefint i din trädgård med den vackra damen framför rosen.Tur att syster inte är så intresseradså du kunde plocka över henne till dig.Snyggt.

    SvaraRadera
  3. Tack..... Detsamma Jullan

    Ja visst är det G-B, ibland har man tur.... men tänkt om dom aldrig köpt den. En äkta Nilla kostar typ 4-5000 såg jag.

    kram på er

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja