måndag 6 juni 2011

After sun, after bath......

After Inez besök, After blocket säljande, After frissan, after work ( räfsning av Skärsjön med TGoIF) after korv...... Nu ett glas vitt till vår ständige följeslagare Näktergalen
lite humle surr i den snart överblommade hängrosmarinen

Badgalningarna, fotografen höll sig på land

Inez på besök ätandes yoggi med sin Docka Lisa som hon fick med sig hem från Mellbystrand från "Farmor Lisa" som fick den av sin moster när hon var liten......
Snygg men lite sliten klädsel, ena foten sönder, papp mache tror jag det kallas den är gjord i..rött nagellack och röda läppar, Farmor Lisa har försökt sälja den på loppis en gång, hade jag sett en sån här på loppis hade jag KÖPT  

Värmen håller i sig,  en fantastisk helg med försommar känsla, hoppas nu det står sig till stundande studenter mm 
somliga är ju lediga ett tag till.... men imorgon jobbas det igen i det Thunellska köket, blir nog en spännande dag för i fredags fick jag reda på att vi inte har något vatten mellan 10-20.......... ändring i  matsedeln till mer lättlagad mat, engångstallrikar och muggar är en akut åtgärd,samt användning av mer engångsvinylhandskar,  blir till att hälla upp mycket vatten i hinkar och zinkar

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja