fredag 10 juni 2011

Pioner, regntunga....

.... Första Pion vasen, Äntligen fredag, långnäsa & grillad torskrygg.......

knoppar bara ännu... tillsammans med nyutslagen Vänderot "Valerina", doftar underbart
Regntunga G-B pioner, snaaart brister dom ut!!!


Regntunga skyar ute men uppehåll just nu, timjan inplockad till Rödvinsskyn, som ska serveras till den grillade torskryggen med lite andra tillbehör som smörstekta kantareller och lite goa potatisar, gästerna Inez å syster kommer strax, Ellen är på studentfest, killarna i familjen är på Sweden Rock och rockar fett!!

Student firande av brorsonen avklarat och jag hade laddat med kamera och upp piffad till tänderna, Clara var med me nyklippta öron och vi hann i tid till skolgården och utsparken, Fotade massor av fina kort senare på kvällen upptäckte jag att inget minneskort låg i kameran......... LÅNGNÄSA.... konstigt att jag inte märkte det innan...... får sno några sen av bror och co å systerdotter Ellen
Snodde ett på brorssonen och mig ........
Photo by Ellen Sand


Trevlig Helg det är ju Freda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja