söndag 5 juni 2011

Pion år!!!!




Denna kanske får stå som motiv till en blivande Tattoo, om jag bestämmer mig någongång
givetvis när den är i utblommat stadie...... höger el vänster överarm ner mot armbågen är det tänkt.....
ska tänka lite till.......Detta är den vita som luktar så gott från G-B

Wow va pionknoppar det är i år, blir många pionknoppsvasnjutningar, fina där de står men synd och skam och inte använda dom är min melodi om alla blomster!! Har räknat till minst 40 knoppar på var buske.....

På grillen ligger laxen, i köket slamras det tror det är en hollandais som vispas till, näktergalen kvittrar, gräset är nyklippt, vi är nybadade och solen lyser...... lediga en dag till <3 <3 

Mina tankar går just nu till en person som råkat ut för en olycka, hoppas på snabb konvalescens och tillbaka till oss, vet att du brukar surfa in här ibland, kram Milla å Kalle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja