fredag 7 oktober 2011

And the winner was...

....från Jaktprovet i söndags HAPPY BIRDHUNTERS CASE
 På väg ut......
å på väg tillbaka med gräsanden.....
Helt oredigerat fotat med den korta zoomen, den låånga var inte med!!

Lite mystiskt med den täta dimman i bakgrunden

Lite mer mystiskt är ju....veckorna går så himla fort.... redan fredag.... fredag den 7 oktober.... då fyller ju SVÄRMOR år GRATTIS Hipp Hipp Hipp hurra hoppas Hummern smakar gott imorgon många kramar till världens bästa svärmor, Vov Vov hälsar snygga Clara å sonen hälsar HAPPY BIRTHDAY. Vår stora present får ni ha tillgodo när det passar bättre

För övrigt tycker jag.....
"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag"

Nalle Phu


Vad trött jag blir.... ser ni några ord i mina inlägg med gröna streck under så är det inte jag som gör dem ....
nåt skit nån i cyberworlden hittat på!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja