tisdag 29 november 2011

Projekt?

Många "projekt" igång nu!!! Vad hände förresten med badrumsprojektet undrar ni nog...... kom lite i skymundan av kolla ny bil, leta efter valp, höstrusket, jakt mm

Mörkret tär på oss här, idag var K helt utsjasad och jag sa likadant, "Projekt Julen" tar snart vid och då får vi nog  lite välbehövlig vila och ro kan tro.

Imorgon blir vi iallafall uppiggade av Ticnet...... 0900 hänger vi på låset ..............
för Bruce Springsteens biljetter till sommarens konsert på Ullevi släääääpps då!!!!!


Funderar om jag ska byta typsnitt nu igen..... den här var väl lite för stökig eller??


Ciao!!


2 kommentarer:

  1. Hejsan Milla.

    Ja,jag håller med dig,texten är jobbig att läsa med detta typsnitt.Hoppas du hittar något annat bra att skriva med.
    G-B

    SvaraRadera
  2. mina linser är iofs lite kassa men det var svårläst! O jag har inte druckit vin ens :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja