fredag 11 november 2011

Zlatans bok......

Försökte få tag på Zlatans bok samma dag som den släpptes men den var slutsåld........... får nog vänta tills den  är upptryckt igen!!!
Missade tyvärr träningsmatchen idag mot Danmark....kanske inget att missa då förlusten skrevs till 0-2

Men jösses det är ju fredag idag..... firar med att smaka av årets första glögg..... Blossa 11 Arabica finstämd och med god eftersmak.... dock ngt för stark!!! Kanske inte om man bara nöjer sig mig en glöggmugg.


Jag tycker flaskan är maffig och snygg design..... och Kaffe älskar jag!!!<3


  • för övrigt funderar vi på att byta bank...... 
  • ikväll var första kyliga kvällen här, -1 grad på kvällpromenixen, nu är det nog slut på den låånga brittsommaren som övegick till höst...... 
  • I helgen åker Olivträdet in i garaget...
  • Fick ett glädjande mail från min gamla chef, nu boende i Umeå...
  • allt är förberett för chilikvällen imorgon........ 
  • har strykt en person från listan om jag behöver ringa till någon om hjälp typ mitt i natten!!!
  • Andas några djupa tag genom höger näsborre, samtidigt som du håller för vänster, med vänster tumme ....... ger extra energi , klart fokuserat sinne och gör dig pigg!! 

Trevlig helg

2 kommentarer:

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja