lördag 5 november 2011

Tänt var det här!


Idag hade kalle tänkkepsen på för det var lite tänk hur han skulle dra elen till ute belysningen brevid ytterdörren med kvälls sensor till........... närmare bestämt tänkt sedan i somras typ då vi köpte dem!!
Såå  kom jag med en brilljant idé..... sno elen som går till taklampan, den behöver vi ju ändå inte nu när vi har en både upp och ner lyse på väggen!!!
Sagt och gjort och ljus blev det!!!

Inne lyser ungefär ca 28 olika levande ljus ikväll..... ljuslyktor, stakar, värmeljus, hängande ljus.... tänker på de som inte finns hos oss längre
Har varit en härlig höstlig dag med massa fix Stortvättning av den lilla Micran ( så till den milda grad att jag lyckade repa den lilla) Lövräfsning och årets sista ogräsrensning...( ryggen gör mig påmind varför det var såå länge sedan sist....) Älgakalopskokning som var gudomligt god!! Hängrenneränsning och stuvning av de sista inomhuspelargonerna, Feng shuiat i hemmet och fönstergluggarna........
(= Skapat mer lugn och Harmoni )

Just nu lyssnar jag på Spotify på härliga Laleh Skickat från min HTC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja