torsdag 12 januari 2012

Triss i Tur!!

Arrangerat kort; vid vårt stående köks stilleben ..... något dekadent nu,
 med några av de senaste uppkorkade Champagne korkarna........


Fick ett glatt besked idag att jag får tillbaka min gamla kostchef Ann ....
köper två trisslotter på den vindpinande och piskregns,  men ändå jättetrevliga promenaden, med yrvädret Clara........
 ( för idag måste jag ju ha tur)


Å i brevlådan idag, låg den där, efterlängtad, och jättefin, Taste by Louise kokboken  Klicka er vidare in på hennes länk... eller en annan dag ligger i min blogglista, tycker om när man blir inspirerad och kan inspirera andra!!


Firar med en wiskey i väntan på Kalle´s Pomodoro sås med kycklingklubbor & ris

Resten av kvällen kommer att ägnas åt utfall, budget, resultat och balanser, å lite debit å lite kredit!!!
Ok, kanske skrapar trissarna oxå!!
Sparar lektyren till den lediga helgen!!!!

2 kommentarer:

  1. Kokböcker blir det fler och fler av och då tänker jag på dina matbilder och ditt intresse. Vi håller på att samla ihop oss för att beställa fotoböcker med våra egna naturbilder från ICA-förlaget; vet du att de har mallar för kokböcker också? Kunde, om inte annat, bli jättefina presenter. Det har vi gjort ibland med våra naturfoton.

    JiN

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja